
Címkék
Blog vlog iphoneszerviz szerviz telefonszerviz Kik vagyunk mi dolgozóink Drón Drónok ipari alkalmazásai Home Office ITSolutions VPS CloudSolutions Nyomtatás Adatbizonság Newtechnology TISAX Datasecurity Cybersecurity #ITSecurity ITSecurity információbiztonság hiányelemzés ISMS IBIR Modcast Podcast Backup GDPR ISO27000 axisbodyworn bodyworn GAP analízis
Kik vagyunk mi?
Tóth Bence Helpdesk csapatunk vezetője lassan 5 éve erősít minket. Bence élő példája annak, hogy fiatalon is kaphat valaki vezetői pozíciót, amennyiben bebizonyítja elkötelezettségét és rátermettségét.
Az alábbi interjúban ismerje meg kollégánkat és tudjon meg többet arról a személyről, aki az Ön bejelentéseit, kéréseit fogadja. :)
Kiskorodban mi szerettél volna lenni?
Kiskoromban traktoros szerettem volna lenni, de ahogy megkaptam az első számítógépem az érdeklődési köröm hamar megváltozott.
Milyen pozíciót töltesz be a cég életében?
Jelenleg a Helpdesk vezetője vagyok, lassan 4 éve töltöm be ezt a pozíciót.
Elégedett vagy-e a jelenlegi munkáddal?
Mindenképp, egy mindennapos kihívást jelent ez a munkakör nekem és amit igazán szeretek a munkámban az, hogy nincs két egyforma napom. Az ember azt hihetné, hogy ennyi év után már nem érheti meglepetés, de minden nap találkozok új hibákkal és ismerek meg új felhasználókat.
Hány éve dolgozol a Mod-nál és ez az idő alatt mit adott neked ez a munkahely?
Szeptember 19-én töltöm be az 5. évemet a cégnél. Mivel szinte még gyerekként (21 évesen) kerültem ide, és nagyon hamar szakadt nagy felelősség a nyakamba, fokozatosan más emberré váltam, mint aki voltam amikor elkezdtem itt dolgozni. A gyerekből felelőségteljes felnőtt ember lett. :) Ez idő alatt megismerhettem olyan kollégákat, akik a legjobbak a szakmájukban, ezektől az emberektől nagyon sokat tanultam, mint szakmailag, mint emberileg, amit ezúton is köszönök nekik. A partnerekkel folytatott – sokszor munkaidőn kívül is tartó – kapcsolattartás során pedig megtanultam az Ő szemükkel nézni a szolgáltatásainkat, ezáltal is egy sokkal ügyfélközpontúbb helpdesket tudtam/tudok teremteni.
Milyennek ítéled meg a(közvetlen) munkahelyi légkört(öd)?
A munkahelyi légkör számomra a legfontosabb tényező abban, hogy ennyi év után is örömmel tudom megkezdeni a reggeli teendőket. A közvetlen kollégákkal és feletteseimmel is abszolút jó a viszonyom, bármikor számíthatunk egymás segítségére.
Mit szeretsz legjobban a munkádban? Miket éltél/élsz meg kihívásként?
Legjobban a fent említett kiváló munkahelyi légkört és a változatosságot szeretem, illetve azt, hogy egyes ügyfeleinkkel már évek óta tartom a kapcsolatot, ezért a velük történő kommunikáció is rendkívül gördülékeny, akár fél szavakból is értjük egymást, ha egy hibabejelentésről vagy új igényről van szó. Legnagyobb kihívásként a csapatom stabilitásának és a színvonalának megőrzését tartom, mivel a Helpdesk jelenleg kvázi kineveli azokat a kollégákat, akik később más területeken is bevethetővé válnak. Időről-időre el kell engednem egy-egy kollégát, miközben vigyáznom kell arra, hogy a partnereink továbbra is a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást kapják.
Karrier szinten hol látod magad 5 év múlva?
Természetesen örökre nem lehet ezt a pozíciót betölteni, azonban amíg itt szükség van rám, nem hagyom cserben a csapatot. Mindenképp úgy szeretném továbbadni a stafétát, hogy amit felépítettem, az megmaradjon később is. A cégen belül több olyan részleg is van, aminek érdekel a működése, így azt gondolom, hogy kevés olyan terület van, ahol ne tudnám megállni a helyem – legyen szó akár projekt menedzseri vagy magasabb szintű üzemeltetői feladatokról.
Milyen változásokon ment át a cég az elmúlt évek alatt? Hozott pozitív előrelépéseket dolgozói szempontból?
Mikor 2016-ban a céghez kerültem, többé-kevésbé már a jelenlegi formájában működött a cég, nagy változások nem történtek azóta. Az én szempontomból a belém fektetett növekvő bizalom az egyetlen érezhető változás a kezdetekhez képest.
Ha egy hétre belebújhatnál egy filmkarakter bőrébe kiébe bújnál bele?
Filmkarakter bőrébe nem szeretnék, csak komolytalanul tudok szerepeket játszani. :)
Hogyan szoktál kikapcsolódni? Mivel töltöd a szabadidődet?
Mint a legtöbben, akik IT-val foglalkoznak, engem is eléggé lekötnek a különböző számítógépes játékok. Ezen kívül nagy Forma 1 rajongó vagyok, rengeteg könyvem is van a témában, illetve a kollégákkal/barátokkal 1-2 havonta eljárunk gokartozni is. Ha olvasásról van szó, az életrajzi könyvek is kiemelt helyen vannak a könyvespolcomon.
Címkék: Kik vagyunk mi, dolgozóink,